Ažuriranje GT35 GT3582 Turbo T3 AR.70/63 Kompresor sa Zaštitom Od prenapona Turbopunjača Ležaja Turbine Za pogon Ford 4,6, 5,0

0 Kupci ostavili naši

  • Status: Na lageru
  • Sku: v97588
1 237.69 kn

GT3582 GT35 Univerzalni turbopunjač za sve 4/6 cilindara 2,5 l-6,0 l kapacitet do 600 l. c.

Napomena: To je nadograđena verzija Universal Application Turbo, tako da za neke automobile može biti potrebna modifikacija.

Primjena:

Povećani kapacitet, idealno za sve 4/6-cilindarski i 2,5-6,0-litreni motori

za motore Honda B16/B18, K20, h22 trgovačka, F22

za Nissan SR20DET, RB20/25,

za Toyota 1JZ/2JZ, 7MGTE.

Također je pogodan za primjenu s dvije turbine za GM, za SBC, za LSx,

za motore Ford 4.6, 5.0

Specifičnost proizvoda:

Diplomski (Turbo Kolektor) Prirubnica Prirubnica T3

Ispušne cijevi (Водосточная cijev) Prirubnica: 4 vijka

Wastegate: Vanjski Wastegate

Tip ležaja: Plutajući ležaj

Širina turbo: 240 mm

Visina turbo: 230 mm

Dužina turbo: 260 mm

Maksimalna vrijednost PSI: 22

Konjska snaga: Povećajte konjskih snaga od 600 l. c.

Tip hlađenja: Voda + Ulje

Maksimalna snaga: DO 600 h

Kompresor:

Uređenje kompresora: 57

Promjer induktor: 61,5 mm

Promjer ekstruder: 81,5 mm

Kompresor A/R: 0,7

Turbina:

Uređenje turbine: 84

Promjer induktor: 68 mm

Promjer ekstruder: 62,4 mm

Turbina A/R: 0,63

Veličina usisnog otvora za kompresiju (zraka): 4 inča (103,5 mm)

Veličina izlaznog otvora kompresora: 2,5 inča (63,6 mm)

Wastegate: Vanjski Wastegate

Dovod ulja / ulaz: M10 * 7/16-24 Ulje дриан / izlaz: 2 * M8 * 1,25

ulaz/ izlaz vode: M14* 1.5

Maksimalna lb/sq palac: 22

Stanje: 100% Potpuno Novi

Garancija: 2 godine

Dodatna oprema: Vi ćete dobiti točno kao što je prikazano na slici iznad

Materijal proizvoda:

1. Kućište turbine: Iron telo QT450-10

2. Čelična турбинное kolo: Legura K418

3. Kućište kompresora: Aluminij ZL104

4. Kotač / lopatice kompresora: Lijevani aluminij

Karakteristike:

1. Vrhunski dizajn: vrhunski dizajn i obrada, robustan dizajn s pomičnim naslonom + izuzetno dinamična ravnoteža oštrice

2. Visoka otpornost na temperaturu: posebna kolo turbine od legure K418 može izdržati temperaturu ispušnih plinova iznad 900 °

3. Visoka učinkovitost: Visoka učinkovitost i niske inercije usisnih i ispušnih lopatica, mogu znatno smanjiti zadržavanje turbo

4. Trajnost: Dizajn s vodom / uljem hlađeni produžuje životni vijek turbine

5. 100% TEST NA BALANSIRANJE: Ovaj turbopunjača, koji ćete dobiti je uravnotežen s pomoću tehnologije VSR machine.

Savjeti prije instalacije:

1. Zamijenite zračni filter: ako je filter zraka ne mijenja, to može dovesti do oštećenja kotača kompresora.

2. Zamijenite motorno ulje: jer plutajući ležaj i turbopunjač mogu biti oštećeni primjesama u starom ulju.

3. Nakon remonta motora ne smije se zamijeniti s novim turbo punjačem, jer nakon remonta u ulju ostaje previše nečistoća koje odmah dovode do oštećenja zamjenski turbopunjača.Molimo vas, pokrenite stari turbopunjača u roku od 7-10 dana, a zatim zamijenite ga na novi turbopunjač i novo motorno ulje.

OBAVIJEST:

* Zamijenite, popravite ili ponovno priključite element filtra za zrak u skladu s uputama proizvođača kako bi se izbjeglo oštećenje kotača kompresora.

* Pobrinite se da je linija za ispuštanje ulja nalazi se ispod samog turbo punjača.

* Benzinski automobil mora biti opremljen uređajem za hlađenje vode, kako bi se izbjeglo pregrijavanje.

* Pobrinite se da se konačni rupu dobro герметизировано zavarivanja.

* Radi zaštite turbopunjača i motor vašeg automobila potreban je filter zraka.

Napomena: Nedostatak ulja će dovesti do люфту i oštećenja osovine turbopunjača, molimo vas, prilagodite tlak ulja i pobrinite se da turbopunjača potpuno podmazani.

Q&A:

Pitanje: dolazi li je to sa svime što vam je potrebno za instalaciju?

Odgovor: To je samo turbo i polaganje.Potrebne su vam dodatne linije za dovod i odvod ulja kolektor turbo punjača, водосточная cijevi, regulator pritiska (ako želite osigurati veći pritisak tlaka od tlaka u сливном priključka), postavljanje ECU, cijevi i intercooler.Vjerojatno postoje još neke stvari koje mi nedostaje, ali je većina osnovnih sastojaka, koji vam trebaju

Pitanje: kakav je navoj i korak za dovod ulja, i što su promjer izlaza /ulaza s hladne strane za verziju gt35?Koja je veličina ulaznog otvora s hladne strane ?

A: veličina navoja za dovod ulja: 16/7-18 priključak; veličina usisa s hladne strane: M14X1,5


  • Drugi broj detalji: GT3582; GT3582R; GT35
  • Tip materijala: Inteligentno zamjena na sekundarnom tržištu
  • Zemlja/Regija proizvodnje: Kina
  • Veličina turbine A/ R: 0.63 A/R
  • Prirubnica (izlaznu cijev odvoda): 4 Vijka
  • Prirubnica (ispušni sustav turbo punjača): Prirubnica T3
  • Pogodan za: Cijeli sabirni motor T3
  • Težina proizvoda: 9kg
  • Posebne karakteristike: Turbopunjač Turbo Turbin
  • Ravnoteža se testirati?: DA
  • Potraživanja: Nema nikakvih prava vlasništva, affiliate i sponzora aktivnosti s oznakama trećih lica.
  • Hladnom tip: Vodeni i масляное hlađenje
  • Veličina kompresor A/ R: 0.7 A/R
  • Konjska snaga: Sposoban razviti konjskih snaga od 600 l. c.
  • OEM NEMA.: Zaštita od prenapona GT35 GT3582R GT3582 Turbo
  • Smještaj na vozilu: Smještaj na vozilu
  • Visina proizvoda: 23cm
  • Širina proizvoda: 24cm
  • Tip proizvoda: To je detalj za zamjenu sekundarnog tržišta.
  • Naziv: MXR
  • Fabrički broj detalji: Turbopunjač GT3582 GT3582R turbo; GT35, Turbopunjač GT35 GT3582 GT3582R Turbo
  • zaštita od prenapona?: DA
  • Napomena za proizvod: Zahvaljujući световому i različit ekranskom zaslonu, slika i proizvod mogu se malo razlikovati
  • Dužina proizvoda: 26cm
  • Podrijetlo: Kontinentalna Kina
  • Uložak broj detalji: GT3582R; GT3

Oznake: figurice бандай ratovi zvijezda, voda za ink jet turbine, kit turbo 70, nesigurnim hlače, vjetrogeneratora ip67, senzori dth22, ležaj niskog tlaka, kanta za smeće gaz, manometar turbo utrke, korejski turbopunjača.

Ostaviti odgovor

Pošaljite nam svoje dojmove kupnje

Ti si Također može se mogle svidjeti

Najviše slični proizvodi

Elektronski pogon BV50 Turbo 53049880054 53049700045 059145715F Njime turbine za Audi A4 3.0 TDI (B7) 150 kw - 204 l. C.
Rasprodaja

Elektronski pogon BV50 Turbo 53049880054 53049700045 059145715F Njime turbine za Audi A4 3.0 TDI (B7) 150 kw - 204 l. C.

Dio bv50 , dio bv50-0054 , dio bv50-0050 , BV54-0045 , dio bv50-0035 broj dijela : 53049880054 turbo-elektronski pogon , 53049700054 , 53049880050 , 53049700050 , 53049880043 , 53049700043 , 53049880045 , 53049700045 , 53049880035 , 53049700035 turbo elektromagnetski ventil , 59001107055 , A2C53308523 OEM broj: 059145715F , 059145702S , 059145702M

746.96 kn 1 067.04 kn
Adapter za dovod ulja PQY - 7/16-24 na AN4 Turbo TURBO GT28 GT30 GT35 Crna PQY-OFA01
Rasprodaja

Adapter za dovod ulja PQY - 7/16-24 na AN4 Turbo TURBO GT28 GT30 GT35 Crna PQY-OFA01

47445 Najbolje Adapter za dovod ulja PQY - 7/16-24 na AN4 Turbo TURBO GT28 GT30 GT35 Crna PQY-OFA01 Primjena: Za TURBO GT28 GT30 GT35 Karakteristike i prednosti: 7/16-24 obrnuta bljeskalica: u Potpunosti kompatibilan s plućima spojnice Garrett: izrađen je od aluminija Odgovara za bilo kakve tekućine Izvrsna otpornost na

17.14 kn 23.14 kn
Ažuriranje GTX2867R Gen2 Turbo GTX2867 Turbopunjača 849849-5002S Шарикоподшипниковый Kompresor Nabava Kotača GT28 Turbine za Zvuk Automobila
Rasprodaja

Ažuriranje GTX2867R Gen2 Turbo GTX2867 Turbopunjača 849849-5002S Шарикоподшипниковый Kompresor Nabava Kotača GT28 Turbine za Zvuk Automobila

Uložak turbopunjača 849849-5002S s Dvostrukim Шарикоподшипниковой berbe CHRA za GT28 GTX2867R Induktor kotača kompresora: 46 mm Pogon kotača kompresora: 60 mm Obloge kotača kompresora: 58 A/R kućišta kompresora: 0,60 Induktor турбинного kotača: 54 mm Pogon турбинного

3 585.25 kn 5 121.78 kn